Te Quiero

Hallå i stugan! Hoppas ni mår bra trotts det gråa vädret idag.
Själv vaknade jag jätte förskyld idag igen, men men sånt får man väl leva med ändå. Jusst nu sitter jag och lyssnar på musik ska snart fixa mig och åka till Stuvsta för att hålla lektion sen ska jag på möte klockan 20.00 i Huddinge.
Förtillfället finns inte så mycket att uppdatera, tar dagarna som dom kommer jusst nu.
Imorgon blir jag 20 det är typ den största nyheten som finn, så glöm inte att droppa ett grattis inlägg ;).

På veckans schema står:
Måndag: Dans i Stuvsta+ Möte med Korpens förening
Tisdag: Jobba från 16-19, Dans i Alby med gruppen 19.45, Jag fyller år!
Onsdag: Jobba från 16-19, Morfar fyller år, Grey´s Anatomy
Torsdag: Dans på Annikas dansskola
Fredag: Inga planer ännu
Lördag: Fira mig och morfar med släkt + Alvaro
Söndag: Träning i Alby

Det är min vecka sen vet jag även att jag har många tv program som jag oftast slänger mig ner för att titta på när jag har tid. Nån som missat Cashmere Mafia? Jag diggade den iallafall.
Jag uppdaterar om det kommer upp nåt nytt tills dess får ni ha det så bra slänger in några bilder på helgens shopping.
Puss / E

  Dessa fina saker blev mina tillslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0