Söndag

God morgon sötisar!
Klev upp för ungefär enhalv timma sen, nu sitter jag här och tittar runt på olika sidor letar efter en billig men rymmlig väska, nån som har nåt hett tips?
Denna dag ska jag bara ta det lugnt, det är ju molningt ute men ändå 18 grader så promenaden jag hade tänkt ta får vi se om den blir av, hoppas ni får en bra söndag iallafall.
Måste börja rensa ur lite saker från mitt rum som fyller mig med minnen, det är inte lätt det här när man hållt någon så kär i 5 år där bilder mm ständigt påminner en om den vardag man en gång hade. Därför har jag bestämt mig för att sakerna måste bort, inte kasta,men bort så jag inte ser dom jusst nu iallafall. Jag måste rikta några ord till jusst dig för den person du blivit jusst nu känner jag inte alls, den person du en gång var vart tog han vägen? dog han lika snabbt som jag försvann? Eller är det ditt sätt att slippa tänka,ditt sätt att gå vidare?.

Tack vare två personer som står mig närmre än någon annan, vågade jag stå upp för mig själv, och våga tänka på vad som är bäst för mig.  Dessa två personer har en enorm betydelse för mig och jag vet att dom är den typ av personer jag aldrig skulle släppa taget om i första hand ni vet precis vilka ni är. Har insett att det finns vänner och det finns vänner, de vänner som jag har är av bästa kvalité, visst vi tjaffsar som vilka andra som helst men ni har alltid funnits vid min sida och det är jag evigt tacksam över.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning, ha en fortsatt bra söndag ta hand om er/ Er lilla Elin

Min Sandra                 Min lilla Mia                  Min Emelie        Min bästa Piff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0