Sol och värme

Hejsan alla där ute!
vackert väder idag och varmt, skönt tycker jag tycker inte ni?
Och det är fredag, vilket innebär som alla andra fredagar för mig att jag är ledig från allt som kallas "jobb".
Så för att njuta av värmen och solen ska jag dra in till stan och fika med min kompis Miguel,sen blir det lite shopping får inte handla upp allt, jag vet hur jag kan bli när jag väl har pengar.
Nån annan som är en riktig slösa när du väl har pengar? Det är gaska skumt hur pengar kan ha en viss makt över en själv, eller är det bara jag som tänker så?.
Sen bär det av till Hornstull för min del där jag ska vara med under Soundcheck på Frequency sen får vi se vad vi hittar på för skoj där emellan. Ska bli en grymt rolig kväll enligt mig, ska nog köpa nåt fint att ha på mig till kvällen.
Idag är en sån dag då man kan sätta på sig sina solbrillor och bara njuta.

Nu ska jag kila iväg till min kära mormor och morfar för att hämta mitt nya busskort, ett stort TACK ska ni ha!!
Ha en super bra Fredag, slänger in bilder antingen ikväll eller imorgon från kvällens lopp.
Puss / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0