Sl regler osv

Hejsan sötisar!

Nu sitter jag här igen, helt slutkörd fast jag inte haft en så ansträngande dag.
Har haft min danslektion med gruppen på Annikas dansskola, solat på Solkungen på Odenplan, mitt favorit ställe faktiskt nu har dom kampanje pris dessutom. Råkade springa in i babe mitt på centralen vilket var trevligt.
Hjälpte honom att sätta upp affischer eller hur det svavas börjar bli ur dålig på stavning har jag märkt, iallafall hjälpte honom att sätta upp dom på centralen inför imorgon då dom spelar på en klubb i Hornstull som inte alls hetet Frequence utan Frequency.
Sen bar det av hemåt och det är där all min irritation kommer in i bilden.

Jag sitter på tåget, och som ni kan se i bloggen så blev jag 20 år förra veckan, när jag sitter där och lyssnar på min musik kommer kontrollanter som ber om mitt leg vilket jag inte hade på mig jusst då.
Självklart ska dom ge mig en böter och dra in mitt kort eftersom jag köpt ett månadskort efter att jag fyllt 20. Vilket jag har svårt att förstå, jag frågar dom hur gammal man måste vara för att åka på ett reducerat pris varpå dom säger samma månad som jag fyller 20 får jag åka på det kortet. Då tänker jag i mitt silla sinne, ok så samma månad jag blir 20 får jag åka på den, men då säger dom till mig att hade jag köpt kortet dagen innan jag fyllde år så hade jag fått åka på den. Så nu sitter jag här med ett nr jag måste ringa för att försöka få tillbaka mitt månads kort och en böter på 1200 kr. Så jävla irriterande, visst jag kan betala 1200 och dom kan behålla kortet men jag ska ha mina pengar tillbaka för det kort jag köpt isåfall.
Blir ett väldigt iriiterande samtal jag måste ringa på måndag suck!.

Hoppas er dag har vart bättre än min. Ska kura ner mig i soffan snart och värme min kudde och lägga på ryggen för nu gör det grymt ont, inte kul att vara tjej hela tiden, ni vet vad jag menar.

Ha det gött Puss / Elin

Sötaste Babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0