Reason to cry

I got a million reasons to cry


Hej å hoj..hoppas alla mår bra och har haft en underbar helg.

Själv har man haft en väldig busy helg har vart med Babe hela helgen.
I fredags åkte jag till Globen för att hämta biljetterna till bsb men fick reda att dom inte låg där jusst då, un kommer ligga där på måndag. Sen åkte jag in till stan för att gå på Topshop och kolla efter nåt fint för mitt present kort.
Hittade tyvärr bara två helt enkla linnen i lila och svart. Sen drog jag mig hemåt till babe och var där en stund sen blev det raka vägen till Kulturama för lite dans med två tjej kompisar till honom. Efter det gick vi hem till hans bror och flickvän och var där ett tag och hade det jätte mysigt. Resten av natten spenderade jag hemma hos honom.

Lördagen åkte vi hem till mig för tt fira mig och morfar, fick 2500 kr och ett par örhängen jag önskar mig från kyssjohanna.se...trevlig stund, sen drog babe och jag hem till mig för att fixa oss och dra in till stan för att käka middag och gå på bio. Det blev Sala Thai och MIn brors flickvän och ett långt djupt samtal som fick mig att verkligen inse ett och annat. Sen vandrade vi i genom stan i regnet och hade det jätte trevlig.
När vi kom hem hit igen satt vi och pratade med mamma och brorsorna ett bra tag sen blev det kudden som gällde.

Denna dag har vart mindre lyckad kanske, trött,hungrig, irriterad och smått tankspridd.
Åkte till Alby för att dansa men hade ingen ork i kroppen för något faktiskt, rök ihop med babe, förlåt gubben för att jag är osm jag är men det är svårt att säga vissa saker ibland, speciellt när det är fel tillfälle att säga något dessutom. Nu sitter jag här och äter lasange och ska snart hoppa in i duschen för att sedan lägga mig och titta på tv.

Vill passa på att tillägna några ord till Englas familj, flickan som försvann som om nu har blivit hittad.
Jag lider med er, och er förlust, jag tror hela svenska folket känner medlidande och jag tycker det är så synd hur ett litet barn blev tvungen att bli offer för en idiot som vart i farten förut.
Så till Englas familj vill jag säga att jag beklagar det hemska som hänt, men Engla kommer alltid att finnas vid er sida, varje dag,varje minut, varje sekund.

Det får bli allt för idag känns som mitt huvud ska explodera snart, ha det bäst Puss/ E



Let the one you hold be the one you want,
The one you need,
Cause when it's all for one it's one for all.
When there's someone that should know
Then just let your feelings show

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0