Nothing else matters

Hejsan allihopa, hoppas ni haft en bra dag.
Min har bestått av mycket solandes idag igen på balkongen vilket är så avslappnande och skönt,blev tvungen att dra mig ner till centrum för att köpa munsår salva, eftersom man vaknade med en jätte rolig kompis i mungipan. Sjukt dyrt med såna salvor tycker jag, där rök en hundring bara för det. Men jag ser hellre att den går bort lika fort som den dök upp.Har även haft min danslektion med mina elever i Stuvsta och åkt hem för att snart äta lite god mat.

Dagen har gått ganska segt men ändå rätt så fort, ska snart sätta mig och titta på Grey´s på datorn och slänga mig in i duschen.Morgondagen består av jobb hos familjen och sen hem för att titta på premiären av Ugly Betty och Desperate Houswhifes, är helt besatt av serier, nån annan som är det?
Finns inte mycket mer att tilägga denna dag, hoppas  får en trevlig kväll, ta hand om er Puss / E


" Nothing else matters"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0