No time

"En oförglömlig resa, ett livslångt minne,tack för stunderna vi hade tillsammans,du kommer finnas i mitt hjärta förevigt"
Sommaren 2007 Barnens Ö med Cirkus Europa
image60

Hejsan allihopa! Har ni haft en underbar dag? Solen har vart helt underbar och varmt och skönt har det vart.
Jag har haft en ganska så tråkig dag, förutom att man är sjuk och har åkt på nåt virus i halsen och sånt har man ju verkligen ingen tid med jusst nu, så har dagen vart väligt långtråkig.

Solade lite på balkongen idag, läste i tidningen att det ska bli dåligt väder igen så man får passa på att njuta av solens sköna strålar. Sen vart det dags för mig att ta mig till Annikas dansskola för min lektion, blev dock ingen dans för mig idag behöver få all vila i världen för att inte överanstränga mig. Lektionen gick sådär känns som ju närmre vi har kommit datumen till teatern så har dansen blivit allt sämre. Men mina elever kämpar på ändå och är fortfarande unga så jag kan förstå nervositeten dom känner inför den stora dagen.
Efter lektionen tog jag mig en sväng till Burger King på Odenplan för att sedan gå tillbaka till dansskolan och träffa de andra streetlärarna och gå igenom dansen vi ska uppträda till.
Hade tänkt att man kanske skulle hinna sola på Solkungen men det fanns ingen tid för det idag.
Får se om man blir kvar på skolan till hösten, har bättre erbjudanden på g, och det lockar en alltid.

Nästa vecka ska man på student skiva, tiden går fort. Minns min egna skiva för ett år sedan och nu är det min tjejkompis tur som böt linje och fick gå om ett år, hoppas man är frisk tills dess.
Morgondagen blir det en tripp in till stan för lite shopping,lunch och sedan raka vägen till Annikas dansskola igen för att gå igenom slutnummret med alla som ska vara med i den, vilket innebär att vi kommer vara två streetgrupper+showgrupper och lärana som ska öva. Sen blir det raka vägen till Huddinge för att se min kära Piff när han framträder i sin musikal, ska bli spännande fick veta att premiären hade gått kanon bra så jag kan inte mer än att önska honom lycka till.

Nu ska jag lägga mig i sängen och vila, ta hand om er alla Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0