Mochila de amor

Heter låten som spelas högt i mina högtalare jusst nu,en annan som spelas högt är nog Takida - Curly Sue
Tack Mia för tipset!
Vackert och varmt väder idag, betyder alltså leggins och vårjackan idag, jag hoppas ni andra mår bra och njuter av vår värmen som börjar komma nu.

Igår var det jobb som väntade och dans i alby.
Det gick bra förutom att jag inte alls mådde bra igår, rösten svek lite då och då villbara bli frisk nu hatar att vara så här småsjuk hela tiden.
Dansen gick bra igår med förutom vissa kommunikations problem mellan oss ibland.
Men för övrigt är vi en grymt skön grupp!
Måste passa på att göra lite reklam för oss här på bloggen, vi kommer att uppträda den 23:e Maj på Albydagen i Alby centrum så ni som har vägarna förbi kolla in oss!
Uppträder även den 31:a maj i Subtopia i Alby på ett disco som kommer vara där ska bli skoj att äntligen få uppträda igen.

Idag väntar jobb om ca 2 timmar, sen blir det väl hem och glo på Grey´s, har dock redan sett avsnittet som kommer idag men det skadar inte, lika spännande ändå.

Om en vecka den 8:e april blir jag stora tjejen haha, blir nämligen 20 år på tisdag så jag hoppas jag blir frisk tills dess.Nu ska jag slänga i mig lite mat innan jag drar,uppdaterar när jag kommer hem igen.

Ha det bäst pok / E

Jag och Mia               Många minnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0