Måndag

Hellu allihopa! Hoppas ni mår bra, måndag idag lite trist men har en känsla av att veckan kommer gå fort.
Denna dag vaknade jag väldigt sent och blev däremed jätte stressad eftersom jag har avslutning med mina elever i Stuvsta idag och ska på studentskiva senare ikväll.
Ska till nåt ställe på söder som heter "La cucarasha" eller hur det stavas nån som vet nåt om stället? Känns lite hårt att festa på en måndag när man ska upp och jobba dagen efter men det är den smällen jag får ta, behöver inte supa mig dyngrak precis.

Denna vecka på planeringen blir det:
Måndag: Avslutning,Studentskiva
Tisdag: Jobba,Tv dag
Onsdag: Jobba? Valborg
Torsdag: Erotikmässan med Sandra
Fredag: Åka till Tierp och hälsa på mitt ex och hämta saker från hans lillebror som tillhör Mia
Lördag: Ingen aning än så länge
Söndag: Komma hem från Tierp om det inte blir tidigare.

Vad har ni planerat på Valborg? Vi får se vart jag hamnar den dagen, har inga planer jusst nu men man vet aldrig vilka samtal som kommer dyka upp.
Nu måste jag rusa iväg till tåget så ha en fortsatt bra dag, ta hand om er alla Pok / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0