Klumpeduns

Jag är ju en riktigt klumpeduns, glömde berätta för er vad jag gjorde för knasigt idag.
Fick ju nämligen för mig att pröva på en piruett vilket inte blev så lyckat, det slutade med att efter jag gjort några snurrar och skulle göra en till så sa det bara smack!
Nu tror ni säkert att jag råkade ramla in i något, men nej, usch skrattar så mycket åt mig själv jusst nu som ens berättar det här men kan vara kul att läsa. Så jag gjorde den där snurren och smack, jag smällde in ena handen i den andra armen och fick på nåt sätt in en rejäl smäll med nageln vid handleden så det blev 2 jack i skinnet och började blöda.

Hur klumpig får man egentligen vara?
Plus att när jag ska gå ut i köket så går jag rätt in i diskmaskinen med smalbenet vilket resulterade till att jag stog och skrek en massa saker och svor för mig själv.
Vissa dagar är man riktigt klumpig, tur att det inte är så alla gånger.
Kunde inte låta bli att berätta för Piffen vad jag gjort, varpå han garvar sönder sig och frågar hur jag bar mig åt.
Ett starkt bevis på att man kanske inte borde pröva på balett för min del berättade jag för honom, eftersom jag funtat på att pörva på balett, men tydligen så skadar jag mig nog bara.

Det var det roliga för idag, nu ska jag sätta mig med en kopp te och läsa lite i min Cosmo tidning.
Ha det bäst / Elin

 Det snygga jacket efter "olyckan"
 Ser ut som ett mongo men 2 dagars solning har gett resultat iallafall.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna ett par as snygga skor från Ji Fashion 4U, värde 650 kr !

Ha en trevlig kväll :)

2008-04-22 @ 23:34:58
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0