Jag ägde dig!

Nu sitter jag här igen, lite små trött och ny duschad. Det gick jätte bra idag athämta Selma och grabbarna, vi stannade till på Hötorget idag igen och köpte hallon med oss hem sedan blev det mat och tv tittandes.

Fick trevlig sällskap på vägen hem av en tjej som heter Carro och Linn vi satt och små pratade osv.
Har precis tittat på Grey´s och premiären av Sverige pussas och kramas som jag tyckte var klockren!
Har även suttit och pratat med Piffen i 45 min om allt och ingeting, bara så du vet så ägde jag dig! haha
Jag och Piffen har en förmåga att prata om helt ovesäntliga grejer,som resulterar till att vi ska äga varandra tills den ena inte har något att säga, oftast brukar det vara jag. Men inte idag, eller kanske det var jag ändå, strunt samma.

Klockan är nu 22.36 och jag sitter här vid datorn och funderar på om jag ska sola imorgon, börjar känna mig lite blek igen. Får nog bli innan jag drar till dansen och håller lektion isåfall.

Nu ska jag nog kolla igenom mina dvd:er och lägga mig i sängen och titta på nån bra film.
jag hoppas er dag har vart strålande bra, min har vart helt ok.

Ta hand om er puss / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0