Härlig söndag

Hej på er alla! Vilket underbart väder det är idag, tycker ni inte det?
Själv har jag suttit på balkongen typ hela dagen och solat, så nu är man brun igen om magen och har bränt mig lite på bröstet och fräknarna har blossat upp igen på näsan.
Städat rummet har man dessutom gjort, känner mig stolt, snart ska man gå ner och rösta om Skogås/trångsund ska bli en egen kommun istället för att höra till Huddinge kommun, svårt val det där eftersom jag inte är så insatt i det.
Finns inte mycket mer att tilägga, denna vecka blir det jobb,dans, kolla på Alvaro´s musikal, s får vi se om nåt annat dyker upp.

Hoppas ni haft en trevlig dag så får ni ha en fortsatt trevlig söndag.
Puss / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0