Fredagskvällen

Godmorgon på er alla!
Hoppas er fredagskväll var lyckad, min var helt perfekt. Började dagen med att möta Miguel i stan sen åkte vi till gamla stan och satte oss vid kajen och hade det mys. Prata ikapp allt som vi missat och sen bar det av in till Horntull för att möta Alvaro och Max. Följde med dom till Frequency och lyssnade när dom hade genrep.
Kvällen fortsatte med efter Alvaro´s bror Viktor aka Camaleon hade kört genrep på scen åkte jag med grabbarna till Lilla Essingen och käkade. Väl tillbaka på Frequency började folk rulla in och det blev dags för artisterna att inta scenen. Blir så stolt över dig gubben, may all your dreams come true, I know you can do it!

Först ut var Phelix från Fresh och hans kompis  som jag inte kommer ihåg vad han hette, ganska så bra.
Näst ut var Chamaleon med sina två låtar Sexarena och Get away som jag kallar den vet inte vad den heter. Viktor är grymt bra speciellt hans texter.
Tredje ut var Fresh med sina låtar Te vuelvo muy loca, Me gusta tu mirada och Fresh. Ni är grymma killar!
fjärde ut var Kung Henry med sina låtar, bra rim, sköna reggea beats.
Sist men inte minst tre grabbar som kallade sig för Halv blod, jätte duktiga killar, grym energi.
Efter Frequency åkte jag och Alvaro in till stan för att ta tåget hem till honom, väl hemma hos honom fixade vi med ett beat som tillslut blev min, får se vad som händer med den, och vad det till, ska spåna lite.
Jätte mysig och rolig fredagkväll blev det iallafall.

Denna morgon blev vi tvugna att vakna halv 9 eftersom babe var tvungen att åka och repa inför sin musikal i Huddinge, uppe med tuppen alltså. Ska snart slänga mig in i duschen och städa rummet hade jag tänkt mig om inget annat kommer ivägen som vanligt.

Ha en fortsatt trevlig lördag puss på er alla / Elin

Camaleon                                                Fresh

                                 Jag och Miguel  
 
Gårdagens outfit, Jeans från Cubus,Svart linne Topshop Vit bolero från Gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0