Fredagen

Hej alla söta! Hann aldrig blogga igår om dagen eftersom det vart lite stressigt.Samman fattar kort om gårdagen.
Hoppas ni hade en underbar fredag för det hade jag iallafall.

Fredag:

Blev tvungen att vakna tidigt eftersom jag skulle ner till vårdcentralen och kolla halsen, självklart hittar dom inget speciellt förutom svullnaden på mina körtlar. Så det vart hem igen och lägga sig på balkongen och sola i nån timma innan det blev dags att dra till stan och träffa Maria.
Inne i stan blev det shopping bla. ett linne från Gina,tygskor,leggins och en rulle som man tar bort hår med.
Sen gick vi och käkade i Kungshallarna.
Sen vart det dags att skiljas åt, blev tvungen att rusa till Annikas för att öva inför nr med alla som ska vara med, var jätte kul eftersom jag träffade många av tjejerna som gick i samma grupp som jag när jag var elev.
Sen blev jag tvungen att rusa till tunnelbanan för att hinna till Huddinge där Alvaros mamma väntade på mig.
Jag som inte är så värst intresserad av musikaler fick mig en chock när jag satt och kollade på Piffens musikal.
Jag var helt mållös, hade absolut inget att säga i några sekunder, det blev en känslomässig och laddat kväll.
Följde med gänget som hade musikalen för att grilla och fira dom med lite champange. Sen bar det av hit till Piffen där jag sitter jusst nu.

Bilder kommer upp från gårdagen senare, ska in till stan nu och käka och se vad dagen har att erbjuda.
Varmt och skönt fortfarande önskar bara att solen kunde titta fram lite då och då.
Skriver senare igen, ha en fortsatt bra lördag Pussar / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0