Fredag

God morgon allihopa!
Fint väder vi har idag va? Är alltid lika glad och lycklig när solen skiner ute.
Jusst nu sitter jag här och kolla på tv och dricker te, känns lite ensamt på nåt sätt.

Eller allt känns ganska ensamt förtillfället, nu måste man börja om från början, läskigt!
Jag har nämligen gått och blivit singel vilket jag inte njuter av precis, men det var mitt beslut och jag kände att det var rätt, så jag får verkligen hoppas på att jag gjort det rätta valet annars lämnade jag en helt underbar kille bakom mig som jag spenderat 5½ år med.
Nej nu ska jag inte ha så negativa tankar som alla säger "Det blir bättre med tiden".
Men jag tänker såhär då, ja det kanske blir bättre med tiden men vad fan har det med saken att göra när det gör ont nuet och man behöver stöd? Nån som vet vad jag pratar om fortfarande? nån som kanske känner igen sig till och med?.

Jag önskar honom all lycka i världen för det förtjänar han verkligen, och du ska veta att jag alltid kommer älska dig.

Idag på planeringen står det :
Träffa Yayii och gå till The Voice streetdance school.
Käka lunch inne i stan
Ta en sväng till Hm

Sen får vi se vad denna dag har att erbjuda, nu ska jag nog kila iväg och fixa mig lite
ett hett tips att ladda ner : Reba McEntire Ft Justin Timberlake - The only promise that remains
en jätte fin ballad skriven av Justin.

Ta hand om er pok/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0