BSB..

Hejsan allihopa!
Hoppas er dag vart perfekt.

Idag fick jag besök vid ett tiden av Babe vi satt och lyssnade på beats som han gjort vilket var jätte trevligt, sen åkte vi in till Globen för att hämta ut biljetterna till bsb, meningen var att han och jag skulle gå och se dessa killar när det ändå var gratis så.
Men tyvärr kunde han inte kom han på, så det blev ett snabbt samtal till min älskade Emelie som gärna följde med.
Därefter åkte jag för att jobba i Stuvsta, tyvärr var bara 4 av mina elever där eftersom alla andra var sjuka, men vi hade roligt ädå.
Inställningen kanske inte var den bästa vi hade innan konsterten, men den var faktiskt jävligt bra. Många minnen till de gamla låtarna, bra förband och grymt roligt med Emz. Vi kom fram till att det var kanske 4-5 år sen vi var på konsert tillsammans sist så var det Christina Aguilera när hon släppte Stripped, och den ägde alla konsterer vi någonsin vart på!

Innan konserten så slängde Emelie ur sig en kommentar som jag as garva åt, hon hade mer koll på popcornen än på vem som var på scenen, och det är nog roligare att uppleva det själv än att läsa om det, hon och jag har sjuk humor så det stänker om det. På konserten såg vi även Måns Zelmerlöw som var där med Marie Serneholt, sen var även grabbarna Danny,Erik och Matthias förband åt bsb.
Riktigt lyckad kväll blev det iallafall, ska nog ladda ner några låtar från deras senaste album för dom var faktiskt välidgt fina.

Laddar upp några bilder från kvällen, nu är det dags för mig att dra mig mot sängen, upp och jobba imorgon.
Ta hand om er Puss!

"If the one you want doesn´t want you"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0