Aj aj aj

Hej allihopa!
Kul att se lite ändring här på bloggen, har nämligen märkt att det är fler och fler som läser min blogg tydligen, vilket gör mig jätte glad såklart, keep up the good work..
Ni får gärna droppa kommentarer, jag kikar gärna in på era bloggar om ni har någon.

Denna dag har vart ganska slapp, har vart och solat och självklart brände jag mig AJ AJ AJ!!
kokar förtillfället känns det som.
Sen blev det en sväng till Annikas dansskola och hålla i lektion.
Idag gick det väl sådär, blir ås enormt lycklig när alla gör rätt och det ser så snyggt ut då med. Nästa steg blir ingångar och utgångar samt tacket som vi ska ha på Vasa teatern den 10-11  Maj.

Sen blev det raka vägen hem, och slänga mig ner i soffan och slappna av.
Fick världens huvudvärk på vägen hem varpå dom som känner mig vet att min huvudvärk oftast beror på att jag inte druckit coa-cola den dagen. Jag är nämligen väldigt cola beroende, kaffe funkar inte alls på mig när det gäller koffein, Why?
Sen blev det mat och lite tv tittandes nämligen Efterlyst ?...brukar nästan aldrig titta på det men när det inte finns nåt mer intressant haha.

Nu sitter jag här och droppar ett till inlägg om allt och ingenting,
sitter och pratar med min älskade vän Emelie dessutom, honey you´re the sunshine in my life!
Sitter även och suktar på lite nya saker från H&M men som alla andra får jag vänta tills lönen kommer in på kontot.
jag har fortfarande inte riktigt kommit på hur man lägger upp en bild från t.ex hemsidor sm ni kan se, så om någon där ute vet hur man gör så säg gärna till, jag lär mig fortfarande :).

Inför morgondagen ska jag följa med till Marikas dansskola och titta på när Yayii,Becka och Jojje dansar, sen får vi se om jag lyckas sno en dag med Alvaro eller ej, han har ju så mycket plugg hela tiden, annars ser jag ändå honom på söndag under träningen i Alby.

Resten av livet går segt, jag önskar jag kunde finna de rätta orden ibland och våga säga vissa saker.
Men det finns alltid nåt eller någon som håller mig tillbaka,
och eftersom du inte verkar förstå mig ibland så känns allt meningslöst.
Ni läsare förstår kanske inte vem eller vad jag pratar om och det tänker jag inte avslöja heller, inte än iallafall.

Nu ska jag försöka ta det lite lugnt igen och och känna mig ås stressad som jag gör hela tiden.
Ta hand om er allihopa, ha en super bra dag imorgon puss / Elin


Sandra,Emelie och Jag i sommras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0