Äckliga vakter!

God Morgon, elelr ska jag säga god dag kanske, hoppas er fredag var myckad än min var, och hoppas ni mår bra!

går fredag var jag alltså först ute på stan och shoppade lite nytt bland annat ett jätte sött linne från Hm,Bh,trosor,läppsyl och hårspray.
Sen träffade jag Yayii,Becka och Jojje som dansade på The Voice Streetdance scholl, jag SKA börja där!
Efter deras träning gick vi till Sala Thai och käkade god mat och pratade om allt mellan himmel och jord, känner så skönt att man träffat lite nytt folk som verkligen försten.
Ni kommer betyda mycket för mig har jag en känsla utav, tack becka och jojje för alla fina ord ni sa det var nästan så jag fick tårar i ögonen.

Senare på kvällen bestämde jag mig för att följa med Emelie upp till Mirabelle vår lilla kvarterskrog här ute i Skogås. Dit följde Antonella,Nathalie och Sara med och allt var jätte trevligt tills det blev bråk mellan en tjej och en annan.
Jag HATAR deras vakter, min fredags kväll slutade med att vi stog med en polisbil och gjorde en polisanmälan mot dom iallafall, eftersom Emelie och Sara hade råkat stå i närheten av bråket så blir dom utslägda med våld.
Sara fick en smäll av en tjej från ingenstans varpå vakten smäller till Sara och slänger ut henne
Emelie tar dom och nästan kastar iväg och även hon får en smäll i huvudet, jag menar visst vakter dom ka hålla ordning och reda men man gör inte så som dom gjorde igår.
Och det är inte första gången jag ser det här vilket gör mig ännu mer förbannad på dom, usch nej dom är verkligen sjuka i huvudet där uppe.
Så jag hoppas er fredags kväll slutade bättre.
Kom hem runt 02.00 och satt och pratade med mamma till halv 4 ungefär.

Nu sitter jag här och ska snart platta håret och dra mig in mot stan och träffa Alvaro för lunch och en sväng inne i stan, fint väder ändå och vårvärmen verkar hålla i sig så det är bara att passa på så mycket man kan.
Nu ska jag fixa mig ni får ha en underbar dag, slänger in ett inlägg senare ikväll.

Pok/ Elin


Kommentarer
Postat av: Maria

Heeej! Är allt bra idag?

2008-04-05 @ 12:16:14
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0