Äckel väder!

Gia Sou( Hej på grekiska) mina söta läsare!
Hur har er dag vart? hoppas den vart bra, själv har jag vart otroligt seg, och vädret gör det inte bättre.
Idag har jag jobbat och latat mig, fick även 2 bijetter idag till BSB på måndag, jag som inte ens tycker om dom men det klart jag tackar ja om jag får dom gratis, så på måndag blir det jobb och möta upp babe och gå på konsert.
Är det nån där ute som fortfarande lyssnar på BSB? jag hoppas ju att do spelar nån låt jag känner igen iallafall, lite pinsamt eftersom jag inte lyssnar på dom längre, tycker dom börjar dö ut så som alla andra "boybands" som man lyssnade på när man var liten.

Jusst nu sitter jag och är lite irritera för att det inte är nån Grey´s på tv:n idag eftersom det är hockey, äsch får kolla på datorn då helt enkelt.
morgondagen kommer bli en massa dansandes dels för att jag först har lektion på Annikas klockan 16-17 sen ska jag hem däremellan och äta något, sen ska jag tillbaka dit och träffa alla Streetlärare och öva inför Vasa Teatern, usch va tiden går fort bara en månad kvar tills man står på den stora scenen igen men denna gång som lärare.

Jag är helt slut i kroppen, träningsvärk från topp till tå, tack babe för den grymma uppvärmingen igår.
Nu ska jag nog lägga mig ner framför tv:n och


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0