Abstrakt Kärlek

Godmorgon på er alla! Hoppas ni mår bra, själv sitter man med en huvudvärk som heter duga från gårdagens studentskiva, men nu ska jag inte klaga får helt enkelt skylla mig själv. Stället som hette "La cucaracha" var helt okej,lite trångt men bra musik iallafall och verkade ha en väldigt god mat meny.
Idag är det tisdag vilket innebär att man ska jobba som barnvakt idag och slå mig ner framför tv:n ikväll. Fint väder är det idag dessutom så det har blivit lite solning på balkongen igen och nu sitter jag här och skriver.
Får se vad det blir för planer imorgon, vet fortfarande inte om jag kommer jobba imorgon hoppas att jag inte gör det men det vet man aldrig. Finns inte mycket att uppdatera för tillfället ni får ha en fortsatt bra tisdag ta hand om er alla Pok/ Elin



"Abstrakt kärlek,det är vad det handlar om,
att bli sviken av den person man tycker om.
Att bli hatad sen älskad, det är det man kallar det,
om jag översätter orden en konkret kärlek"

Kommentarer
Postat av: Mia

Abstrakt kärlek = Min & Pontus låt :)

2008-04-29 @ 17:05:32
URL: http://miataipale.blogg.se
Postat av: Elin

Nåt som beskrev min dag väldigt bra idag...

2008-04-29 @ 20:44:28
URL: http://elinens.blogg.se
Postat av: Anonym

Gullunge, tänkte ja skulle supporta lite vilken fin söt liten blogg nu blir jag stolt :) haha seriös va fint.
Nu börjar träningsvärken komma från dagens 3½ timmes lektion drar alltid över typ 45 min...
Tisdag ses vi lill-honey
Puss å Kram
Åsa

2008-04-29 @ 22:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0