8:e April

Hej alla söta!
Hoppas er dag vart perfekt, min har vart alldeles ok...jobbigt att fylla år på en tisdag bara.
Tack alla underbara för era gulliga sms och allt, uppskattar verkligen det.
Dagen har jag spenderat med att jag blev väckt halv 6 imorse av mamma och pappa för att få en present, en ny mobil!!! weeei det behövdes verkligen.
sen somnade jag om till 10 och gick upp och åt frukost och då började väl sms och allt rulla in där det stog grattis osv.
Sen bar det av in till stan för mig för att jobba, fick presentkort av familjen som jag jobbar hos på Topshop, blev jätte glad hur gulligt är inte det lixom, jag har jobbat hos dom en månad så det uppsakkatdes verkligen!
Sen åkte jag raka vägen till Alby och hade träning med gruppen, denna dag gick inte så bra som planerat, nya tag på söndag helt enkelt.

Resten av dagen spenderades med att Alvaros pappa söt som han är körde mig ända hem, jag och baby tog ett litet "serious" snack och kom fram till ett och annat, tack baby för att du förstår, jag förstår dig med och jag kan nog bara säga en sak "you´ll never know what ´s gonna happen".

Nu ska jag snart kura ner mig i sängen efter en ansträngande dag, blir firandes i helgen istället, ta hand om er allihopa pok / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0