20 års festen

Så nu har jag äntligen kunnat logga in, det verkar ha vart väldigt mycket strul med bloggen?
Här sitter jag alltså i min stora T-shirt och dricker citron te och hunden skäller på brevbäraren som springer i porten.
Denna daska jag jobba igen, har dock ingen lust alls med tanke på hur dåligt jag mår. Min hals var förskräcklig igår, Alvaro är levande bevis på hur min röst lät. Förskylningen gör så att min röst låter som en kråka enligt mig, ni vet när man är sådär förskyld så hela rösten förändras?....Bra samtals ämne haha, nej jag kanske ska berätta lite mer om helgen som vart.

Jag jobbade ju hela lovet och fyllde in som vikarie i fredags...I fredgs skulle även Emelie upp till systemet och jag skulle assistera som bär hjälp, jag sitter ner på en bänk inne på systemet och Emelie står och berställer, jag kommer fram till Emelie och tjejen i kassan säger att det finns inte vissa av de sorterna som stog på beställningslappen Emelie fyllt i. Tjejen i kassan vänder då frågan till mig och frågar om "Vi" vill ha nåt annat isället, jag tittade på Emelie och tänkte shit nu kommer det bli problem här.

Mycket riktigt hade jag inte rest mig upp och gått till Emelie i första hand hade hon kanske fått köpa sina saker, men icke...bara för att jag stog bredvid så nekades hon. Så hon fick ta sig till Farsta och gå på systemet där istället.
Jag åkte och jobbade och åkte raka vägen hem till Emelie efter det för att gå ner och göra i ordning lokalen och betala. Det tog oss 2 timmar att fixa undan allt, ett stort TACK! ska Madde ha för att hon hjälpte oss både dagen innan och efter.
Fredags natten spenderade jag till att bränna ner skivor inför vår 20 års fest.

Lördag:

Vaknade hyffsat trött och sliten, fixade i ordning allt som skulle fixas,pratade med min kompis Jokke som skulle vara dj hos oss inför kvällen, och folk ringde och skickade sms hela dagen tror jag.
Jag tog mig hem till Emelie, Victor kom även dit och Jokke straxt efter, vi gick ner till lokalen och fixade där inne. Sedan tog jag och Emelie oss upp till centrum för att köpa mat och cigg.
Folk droppade in till Emelie bland annat Michelle och Maria kom dit innan. Runt halv nio vandrade vi neråt mot lokalen och satte på musiken där.
En stund senare kom Alvaro och hans kompisar. Babe jag var så glad att du var hos mig, och låten Tocame kunde nog inte vart mer perfekt att dansa till än vad den var.
Både jag och Emelie fick assistera som dj och pröva på, alla tyckte tydligen att jag var en grym dj hahaha, så kan det gå.
Kvällen var jätte bra, är så glad att ni alla kom och firade mig och Emelie den här kvällen.
Blev ju dock lite ledsen när piffen bestämde sig för att åka hem, men dina sms gjorde mig mycket gladare.
En lyckad kväll helt enkelt!

Söndag:
Usch, huvudvärk och hungrig vaknade man upp, kom hem runt halv 6 på morgonen, vaknade efter 2 nångång.
Emelie, jag och Madde behövde 2½ timma på oss att städa och jag säger bara det, det blev mycket renare än det var innan, så vi fick 500 kr tillbaka vilket satt så fint vid det tillfället.
Resten av söndagen var bara slapp, gjorde absolut inngenting på kvällen.

Det var helgen kortfattat lägger upp lite minnesvärda bilder som ni har nåt kul att titta på oxå.
Hoppas ni får en underbar dag, solen skiner ju och det är varmt, nu ska jag ta en sväng med hunden.
Vi hörs ta hand om er puss / E

Jag,Emelie,Madde     Bebis och jag         Jag i Dj båset


Sandra och Jag     Bebis,Jag och Emelie
Bebisen och Olliver, Klockren bild
Jag och John
Vackraste och jag  Emelie <3
Michelle och jag         Victor och jag      Jag,Jokke och Emz

Kommentarer
Postat av: Alicia

HEJ! :)
Fin blogg :D Hur får du headern så stor? :)

2008-04-01 @ 15:17:13
URL: http://aliciasfantastiskaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0