Vart tar dagarna vägen?

Denna dag har jag suttit och läst allt jag har skrivit på min pa(Playahead), tänkt tillbaka på den tiden då man fortfarande gick i skolan. Saknar den tiden faktiskt, saknar er!, Läste ett inlägg jag fått av min kompis Victor, den som stog mig allra närmast under de 3 åren på gymnasiet, har nog aldrig hört honom säga : Jag saknar dig, förrns idag. Och tro mig tårarna rullade faktiskt, för usch va jag saknar dig med! Vi lovade varandra att inte tappa kontakten efter gymnasiet, du åkte iväg till lumpen och jag hamnade där jag är idag. Visst vi pratar med varandra men ses nästan aldrig till skillnad på när vi såg varandra dag in och och dag ut och nästan irriterade oss så mycket på varandra att vi inte kunde sitta bredvid varandra haha.

Dagarna bara försvinner känns det som, det gäller  verkligen att ta vara på varje dag och leva som om det vore den sista. Varannan vecka spenderar jag hos min pojkvän, känns ganska skönt faktiskt att inte ses allt för ofta, men dte är både positivt och negatvit såklart.

Har planer på att göra om i mitt rum, om det nu kommer att ske. Har haft dom planerna i några år haha, men har bestämmt mig för att måla om, möblera om, och önska mig saker i julklapp som ska vara till rummet.
Julafton shiit det börjar närma sig, snart kommer väl snön dessutom, kylan känner man ju utav ganska rejält. Har precis köpt mig ett par nya vantar och en mössa med skärm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0