Sista föreställningen..

Ja, den här helgen har man spenderat hos min älskade pojkvän, det var årets sista föreställningar och det var fullt i tältet. Här i brandbergen har jag passat på att träffa min kompis Victor och hans nya flickvän, har sakanat dig vännen!. Har dessutom träffat Maria, hon kom först och mötte mig och Dennis och hans småsyskon eftersom vi skulle gå och bowla, JAG VANN!!. Sen gick jag och Maria till en kinarestaurang och satte oss där och käka. Skit god mat, och massa skitsnack haha. Det var länge sen vi träffades bara hon och jag, men nästa helg då jävlar ;)

Idag mitt under föreställningen skickade Dennis mamma upp mig till centrum för att köpa blommor till alla som skulle delas ut i slutet. Jag sprang upp, kommer in på Ica helt slut och yrar runt efter dessa jävla blommor. 8 buketter skulle köpas och jag visste att det var brottom. När jag kom ner till crikusen igen får jag veta att det är jag som ska dela ut dom ( Oh shit) tänkte jag bara, jag ahde redan tänkt ut vem som skulle få vilka blommor, och nrä jag väl skulle gå in, då känns det som om hjärtat ska hoppa ur munnen på mig, varför egntligen? haha skulle ju bara dela ut blommor inför en jävla massa folk haha. Det gick bra iallafall, mitt under all nervositet och när jag dleade ut blommor till Dennis fick jag världens gosigaste puss inför alla. Det är ganska stort för honom eftersom han är väldigt blyg av sig :P..

Nu under kvällen har jag gått till centrum igen och köpt käk, sitter här och skriver och väntar på att dom ska bli klara att riva tältet.

Imorgon bär det av in till stan eftersom Dennis ska göra sitt Teoriprov(håller tummarna). Sen får vi se vad som händer, ska vara här tills det blir dags för Dennis att röra sig hemmåt mot Tierp igen, sen blir det tåget upp till skogen som jag brukar säga, till "landet ingenstans".

Nu ska jag väl krypa ner och titta på nån film och käka lite av årets sista poppning av popcorn. Om man frågar mig så är jag enligt mig själv och mina vänner BÄST på att poppa popcorn i deras maskin :P.

Har inte mycket att tillägga annars, veckan kommer väl bli slapp, torsdag är det nya tag med min lilla dansgrupp och Fredag eller lördag ska man träffa Alvaro, hinna med att träffa Maria och Sandra och förhoppningsvis ta sig ut och ta en cider eller nåt.

Ha det bäst så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0