PARTY

Hej alla bloggare, sitter här 1½ timma innan man ska börja dra sig mot Brandbergen till Pierres fest. Ska möta min kompis Victor på tåget dessutom, stackarn han har fått nedsatt hörsel när han var ute i skogen och sköt ( Han ligger i lumpen). Jag och Emelie ska åka tillsammans dit och möta Maria och Antonella i Brandbergen centrum, ska passa på att sola lite innan oxå, känner sig så vit!! Får väl se hur sen man blir hem idag.
Imorgon blir det ännu mer festandes, inte så bra kanske men har inte vart ute på länge så, först ska vi träffas här hemma hos mig och ha dte mysigt, sen bär det nog av in till stan får man hoppas annars blir det väl Mirran som vanligt.

Idag var man ner till sin gamla skola där jag gick från 6:an - 9:an med Maria, det var kul att träffa alla lärare igen, även om dom fick dubbel kolla vem man var haha. Pratade med min gamla klassföreståndare som frågade om jag fortfarande dansar, så förmodligen ska man hålla i en lektion där ska bli skoj isåfall..
Igår hade man lektion med barnen, Emelie följde med och filmade haha jag och mina oseriösa ryck där innan lektionen...Älskar dig tjejen!!
Dennis klarade av sitt teoriprov ( GRATTIS ÄLSKLING) nu är de tillbaka i Skärplinge igen, åker dit på torsdag och stannar till söndag tror jag...
Nej nu ska man börja fixa sig lite till, och börja röra mig...Ha det bäst så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0