Helg!

Nu var det ett tag sen, inte mycket har förändrats i vardagen, är fortfarande arbetslös. Dagarna har jag tillbringat hos min pojkvän haha måste passa på att tacka mina underbara vänner, när cirkusen stog i Skogås ( min hemmatrakt) så ligger jag och sover klockan är 3 på natten och jag hör bara hur det bankar på vagnen, jag for upp i ett svep och väckte Dennis och bad honom gå ut och kolla vem det var,eftersom det hade vart en massa folk tidigare under kvällen som gått runt på platsen. Dennis springer ut när han hör hur det bankar ännu en gång, och kommer in efter nån minut och skrattar, självklart var det min bästa kompis Emelie,Maria och Antonella som var ute på vift efter en kväll på Mirabelle, Ni är helt underbara älskar er! Det var verkligen kul att dom stog i Skogås igen efter 2 år på vift i de andra delarna av Sverige.

I torsdags hade jag min lektion med tjejerna de är så himla söta, och enormt duktiga. Lektionen gick bra blev så glad när dom satte alla steg till den snabba låten, har en känsla av att dom kommer vara väldigt duktiga på teatern.

Idag har jag bara latat mig, vart och shoppat lite (fast jag egentligen inte har råd) , tittat på tv och bara. Imorgon blir det fest med allra bästa vännen Alvaro, får se hur det blir men en sak vet jag när man är med honom är det alltid lika kul ;)....det finns inte mycket att tillägga i tillvaron, dansar,sjunger och skriver av mig...

Så tills nästa gång ha det bäst Puss / Shorty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0