Kärleksbekräftelse

Heter låten jag sitter och lyssnar på med Söder ;)
Undervecka 44 har man spenderat mycket tid med bästa vännen Alvaro, hyrt film och haft det jätte mysigt. I fredags åkte jag till Älsklingen uppe i skogen som jag brukar säga, där gjorde vi väl inte så mycket...käkade på Skärplinge Pizzeria där dom har godaste Kycklingspett m. Stekt potatis och Bea-sås, åkt och tittat på Dennis hockeylag när de hade match och haft film maraton typ...Kom hem igår och har inte gjort så speciellt mycket idag faktiskt, tagit det lugnt, lyssnat på musik och gått igenom dansstegen till imorgon så jag kör igång igen med mina små elever, på fredag ska man vara vikarie åt Nicholinas grupp ska bli skoj (måste öva!).

I Helgen får vi se om Sandra och jag ska dra till Centralbadet eftersom hon hade fått presentkort där när hon fyllde år och fick bjuda med sig en kompis så ville hon ha med mig...Ska bli så mysigt att bli lite ompysslad nu i höstmörkret eller ska man säga vinter nu kanske?..
Igår fick man ett väldigt uppskattat sms av min kära lillasyster som äntligen fått en egen mobil i födelsedagspresent så nu kan vi hålla kontakten ännu bättre med tanke på att dom bor i Grekland. Saknar dom så himla mycket och hoppas verkligen att pappa kommer hit i år igen.
På söndag fyller min mellersta lillebror år och självklart har man inga som helst pengar att köpa en present, det får bli en sen present helt enkelt...
Har fått veta att man ska jobba på årets julgala som hålls i Nacka Strand dessutom ska bli väldigt spännande tycker jag och skönt att tjäna in lite extra slantar innan jul där.

På Tisdag ska man till Täby och se Alvaro tävla ska bli kul att få se honom dansa igen ;)....Annars händer inte så mycket söker fortfarande efter något jobb inom restaurang men inga svar..börjar bli tufft att leva på det här sättet...När man gick i skolan tänkte jag inte så mycket på livet efter gymnasiet trodde allt skulle vara mycket enklare, men icke sa nicke.

Har fortfarande inte fattat hur man fixar till sidan så den blir lite snyggare hmm( nån som läser får gärna tipsa!)
Det får bli allt tills vidare, försöker skriva med jämna mellanrum. Ha det guld / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0