Merry Fucking Christmas

Så var det snart julafton, shit vad tiden gått fort...
Nu har man jobbat sista dagen på julgalan, pratade med både Jennie och Fille från Bounce den här gången och jag var hur glad som helst! Stora idoler inom dans i mina ögon.

Igår åkte Dennis hem, och jag spenderade kvällen med tjejerna och hade "Lill Jul" som vi kalar det, vilket innebär att vi lagar mat tillsammans den här gången blev det lövbiff med pommes och bea, och bara umgås med varandra. Sen gick vi upp till Mirabelle här i Skogås och festade ;)..Träffade på en gammal bekant..var trevligt.

Idag har man inte gjort så mycket, hjälpt mamma lite här hemma inför imorgon, pratat med älsklingen, pratat med Mia och ringt Skavsta Flygplats, och tittat på tv.
Om 4 Dagar sitter man nämligen i luften på väg till Tyskland påväg till Älsklingens släktingar med hans lillebror och hans flickvän (Mia) Ska bli skit kul, förutom flygresan men jag ska klara det .

Nu har man extremt mycket planer inför januari har jag märkt i min almernacka, ska på audition, hålla i öppet hus på dansskolan där jag är lärare, gå på personal fest, pappa kommer till Sverige igen, Alvaro kommer hem från Chile, planera min och Emelie´s 20 års Fest...mycket att stå i haha..

Men annars finns det inte mycket att skriva jusst nu önskar er alla God Jul och Gott nytt år och jag hoppas att 2008 blir bättre än året som vart, för det har bara vart skit för mig.



image2 Anto,Jag och Sandra på "Lill Jul"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0